Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Teraz chcę powiedzieć, że...
No spoko tak myslalem Smile Ja z moja córa tez robie teraz wyrazenia algebraiczne Big Grin klasa 7... ale nie zgodze się z Toba uwazam ze to swietny pomysl z tymi lekcjami Smile
"Every day above ground is a good day"
[Obrazek: giphy.gif] [Obrazek: 7HJSGks.jpg]
Każdego dnia przysyłają mi 3 -5 wiadomości informujących o tym, że z młodym mam przerobić określony materiał z różnych przedmiotów, a żeby przerobić okreslony materiał  to oczywiście muszę się do tego przygotować, bo obecnie za cholerę nie mogę sobie przypomnieć czym jest zygota lub inne tego typu ustrojstwa. Oprócz tego  wymagają zadań domowych, które po wysłaniu nie docierają do nauczycielki lub docierają w postaci pustej kartki. 
Żeby tego jeszcze było mało to wymagają prac ręcznych i przykładowo dzisiaj zmarnowałem pół dnia na robienie figur platońskich, bo oczywiście Pani nauczycielce nie wystarczy sama wiedza czym to gówno jest, tylko wymaga, aby uczeń z wykorzystaniem cyrkla, ekierki oraz kątomierza samodzielnie wykonał 6  takich figur.
Pan Ksiądz też nie odpuszcza i co 2 dni przysyła informacje, aby pamiętać, aby dziecko biło pokłony przed obrazem Jezusa oraz nakreśla zadania do wykonania.
 Najzabawniejsza i jednocześnie najbardziej wqur... jest Pani od muzyki.  JPR zdaje się, że laska myśli, że granie na fujarce jest najważniejsze w życiu. Big Grin   Lekcje z matematyki, polskiego itp trwają po ok. 20 minut, a lekcja  muzyki, czyli głównie grania na flecie trwa 2 godziny. Na szczęście z muzyki nie ma zadań domowych, ale nie zmienia to faktu, że mozna oszaleć, gdy przez 2 godziny (3 razy w tygodniu ) słucha się jak młody wraz z klasą grają na fletach.  Natomiast, gdy testowo  zabrałem mu tego fleta i  na lekcje łączył się bez niego, to laska napisała uwagę do siostry, że Kacper  z powodu braku instrumentu generuje zaległości. JPR zaległości w graniu na flecie  Cool
Tak to mniej więcej wygląda, gdy musisz ogarnąć cały zakres programowy
Troche żeśmy sie nie dogadali... lekcje są prowdzone w rozny sposob w zaleznosci od szkoly...moja córa nie ma lekcji online tylko dostaje zadania przez Librusa.
Slyszalem o glupotach typu wypracowania o historii piłki noznej na zajecia z WF co uwazam za skrajny kretynizm... wydaje mi sie ze nauczyciele i dyrektorzy sie boja i wolą przegiąć w drugą strone niż zrobic "za mało".
"Every day above ground is a good day"
[Obrazek: giphy.gif] [Obrazek: 7HJSGks.jpg]
Mój Kacper ma normalne lekcje. O  10 siada przed kompem i ma od 4 do 6 lekcji, które trwają od 10 do 40 minut ( nie licząc muzyki, bo o tej irytującej kretynce napisałem wyżej).  Dzisiaj miał matematykę (8 zadań do wykonania w domu), Geografie (2 zadania do wykonania), historie ( 1 zadanie do wykonania, ale żeby je zrobić trzeba przejrzeć praktycznie całą książkę), plastykę ( 2 rysunki). Do tego ma zrobić prezentację na j. angielski,  każdego dnia w ista.ling musi poprawnie wpisać 40 słówek oraz odsłuchać ze zrozumieniem tekst, ksiądz z religii domaga się opisania wszystkich stacji drogi krzyżowej oraz narysowania ołtarza.  Z polskiego musi czytać Hobbita i postępy w czytaniu relacjonować przed kamerką oraz trenować części zdania i części mowy
W sumie dzisiaj cały dzień przerabiam z nim to co ma mieć zrobione na jutro, a tymczasem przypomina o sobie jego wychowawczyni: Myślę, że w jakimś sensie ta wiadomość dotyczy także tematyki tego forum, a więc ją pokażę i cóż? Zachęcam do obejrzenia filmików:
Kod:
Szanowni Państwo,
2 kwietnia obchodzimy Światowy Dzień Świadomości Autyzmu. W związku z tym zwracamy się do Państwa z prośbą o poświęcenie swojego wolnego czasu i obejrzenie filmów dotyczących autyzmu, których celem jest podnoszenie świadomości ludzi na temat zaburzeń związanych ze spektrum autyzmu.  Filmy zostały podzielone ze względu na wiek odbiory na dwie grupy, dzięki temu mogą je obejrzeń również państwa dzieci, do czego bardzo zachęcamy. Takie wspólne oglądanie i rozmowa, zwłaszcza w tym trudnym czasie, jest dla dzieci bardzo ważne. 2 kwietnia w ramach solidarności z ludźmi z autyzmem ubierzmy się na niebiesko , a zdjęcia wyślijcie swoim wychowawcom.
1. Rodzice oraz uczniowie klas 5-8:

„10 rzeczy , o których chciałoby ci powiedzieć dziecko z autyzmem”
https://www.youtube.com/watch?v=g2DmGatxb6A -

„Chcemy być sobą”

https://www.youtube.com/watch?v=UHKKXG0ivRE

„Autyzm wprowadza zmysły w błąd” – Zachowania

https://www.youtube.com/watch?v=vzr5VjpHHW4

„Autyzm wprowadza zmysły w błąd” - Zmysły

https://www.youtube.com/watch?v=AuB1lsHPAkw

Mam nadzieję, ze Kacper po lekcjach ze mną nie nabawi się traumy, bo lekko nie ma. Big Grin . Z mojego punktu widzenia e-lekcje w formie zaprezentowanej przez szkołę Kacopr nie mają żadnego sensu
W srode rentka ^^
Pamiętaj, że Twoje czarne myśli, wątpliwości i podły nastrój lubią kłamać
(11-04-2020, 17:43 )Natasza napisał(a): W srode rentka ^^

Chyba tą trzynastkę teraz dostaniecie?

Nie jest to złośliwe pytanie, tak po prostu zapytałem.
Koszmar, ból zęba na kwarantannie. wyjść do dentysty nie można, dentysta przyjechać nie chce i to nawet za 10000. Nie pozostaje nic innego jak samowyrwanie" Big Grin
(26-04-2020, 13:09 )DziedzicPruski napisał(a): Nie pozostaje nic innego jak samowyrwanie" Big Grin

I jak tam? Naprawdę sam wyrwałeś?
Nie, ale chętnie bym to zrobił. Dopiero w czwartek mogę iść do dentysty
braklo mnie tu na chwile a tu prosze grupowe pupcenie sie pojawia. Ehh dziwny jest ten świat Big Grin


Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Co teraz robisz? Szop 50 75 144 16-02-2024, 12:11
Ostatni post: rapik
  Chce powiedzieć, że: DziedzicPruski 15 19 904 25-02-2023, 23:40
Ostatni post: DziedzicPruski
  Na co masz teraz ochotę? Natasza 21 38 372 26-12-2021, 10:01
Ostatni post: Natasza
  W co teraz grasz ? Grotek 25 38 555 23-11-2021, 16:09
Ostatni post: Grotek

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości